11 Haziran 2017 Pazar

Aşk ve Savaş


          9 Haziran karne günüydü. Öğrencilerimiz için tatil başladı ama bizim tatilimize daha üç hafta var. Cuma günü İstanbul'da korkunç bir yağmur vardı. Karneyi dağıtır dağıtmaz doğru Kadıköy'e gittim. Neden mi gittim? Kendime karne hediyesi vermek için gittim.


     Başka Sinema'da Aşk ve Savaş filmi vardı. Doğruca Moda Sahnesi'ne gidip biletimi aldım. Film tek kelimeyle muhteşemdi. !5 haziranda  gösterimi bitiyor. Size tavsiyem kesinlikle bu filmi kaçırmayın.



       Filmin senaristi, yönetmeni ve başrol oyuncusu Emir Kusturica. Hem senaryonun hem yönetmenliğin hem de başrol oyunculuğunun hakkını vermiş. Diğer oyuncular Monica Belluci, Slobada Micalovic. Her iki oyuncuda birbirinden iyiydi.


        Filmin adından da anlaşılacağı gibi savaş ve aşk iç içe. Konusu; Yugoslavya'daki savaş. Bu savaşta Kosta askerlere süt taşıyan, hayvanları çok seven kendi halinde sıradan bir kişidir. Derken İtalyan kökenli bir kadınla karşılaşır ve ona aşık olur. Bu kadın askerler tarafından aranan bir kadındır. Filmin devamı kaçış öyküsüyle devam eder.



     Görüntüler, oyunculuk ve konu muhteşemdi. Hatta şunu bile söyleyebilirim: Son yıllarda izlediğim en güzel filmdi.


     Film 2016 yapımı. Şu ana kadar izlediğim tüm Emir Kusturica filmlerini çok sevdim. Umarım siz de izler ve beğenirsiniz.

2 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Hiç izlemedim Kusturica filmi ama çok isterim, böyle ünlü yönetmenlerin filmlerini nedense tvlerde göstermiyorlar, dizi sitelerinde de yok:( Çok iyi tanıtmşısın, sağol.

Derdest fikirler dedi ki...

Teşekkür ederim. Bulursan dvd'sini izlemini tavsiye ederim. Sevgiler...

Yorum Gönder