30 Kasım 2016 Çarşamba

Kaf Dağının Önü


    Muhteşem bir Murathan Mungan kitabıyla daha karşınızdayım. Mest olarak okudum. Hatta öyle ki kitap bittiğinde kendimi yalnız hissettim.

     Kitap üç bölümden oluşuyor: Suret Masalı, Gece Masalı ve Kağıttan Kaplanlar Masalı. Üç bölüm birbirinden güzel. Hepsini büyük bir keyifle okudum. Ama en çok Kağıttan Kaplanlar Masalı'nı sevdim. Altı çizilecek not alınacak o kadar çok cümle ve paragraf var ki. Hani unutmayayım yazayım deseniz,  kitabın tamamını  yazacak duruma gelirsiniz. Her satırı böyle etkileyici ve güzel.

      Murathan Mungan'ı sevmemin bir nedeni de tabi ki kalemi. Okuduğunuz kitap hakikaten bir edebi eser niteliğinde. Bunu özellikle belirtmek istiyorum. Çünkü ne yazık ki her yazarın böyle bir kaygısı yok. Çoğunun kaygısı çok satmak olduğu için ( çok okunmak değil), pek çok kitap çala kalem yazılıyor. Hatta düzeltmeler bile üstünkörü yapıldığı için çoğunda imla hataları da bulunuyor. İşte bu söylediklerimi Murathan Mungan kitaplarında göremezsiniz. Son derece özenli ve sade bir dille yazılmıştır. Hem akıcıdır hem de hatasızdır.  Benim gibi yazım hatalarına çok takılıyorsanız Murathan Mungan kitaplarını gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz.

        Kitabı çok severek okuduğum için sizlere de tavsiye ederim. Sevgiler...



    

2 yorum:

Mai dedi ki...

Mungan'ı XXXL severim
memnuniyetle de bakarım kitabıma
teşekkürler paylaşım için ve sevgiler

Derdest fikirler dedi ki...

Rica ederim Kadriye, sen de yazarı benim kadar (XXXL) sevdiğine göre :)) kesin bu kitabını da çok seveceksin. Keyifli okumalar ve sevgiler...

Yorum Gönder