25 Ocak 2015 Pazar

The Corner Book Cafe

        Bu Cafe'ye ilk kez geçen yıl gitmiştim  ve çok beğenmiştim. Ataşehir'e ne zaman yolum düşse orada bir mola verir ve bir kahve içerim.

           Cafe'nin özelliği; kitap Cafe olması. Orada çok rahat ders çalışabilirsiniz ya da kitap okuyabilirsiniz. Kitaplarla dolu bir mekanda kitap okumanın keyfi bir başka oluyor. Kahve konusunda çok uzman değilim ama sunumlarını beğeniyorum. Her gittiğimde de filtre kahve içiyorum.

    
            Bu Cafe'nin özelliklerinden biri de;  ayda bir ya da iki kere perşembe akşamları yazarlarla söyleşiler düzenlemeleri. Ben Yekta Kopan söyleşisine katıldım. Cafe'nin sayfasına facebooktan üye olabilirsiniz. Böylece oradan söyleşilerle ilgili haberler alabilir ve sizde sevdiğiniz yazarlarla buluşma fırsatı yakalayabilirsiniz.


     Cafe'nin adresi ise şöyle: Ataşehir Bulvarı Ata blokları 3/1 No:10/C Ataşehir/İSTANBUL. Cafe'nin çalışanlarına da buradan teşekkür göndermek istiyorum çünkü her gittiğimde güler yüzlü ve ilgili garsonlarla karşılaşıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder