28 Aralık 2014 Pazar

Nehir

         Bu sezon Oyun Atölyesi'nde gittiğim ikinci oyun Nehir'di. Oyunun yazarı Jez Butterworth, Türkçe'ye çevireni Hira Tekindor, sahne tasarımcısı Gamze Kuş, yönetmeni Haluk Bilginer ve oyuncuları ise yine Haluk Bilginer, Canan Ergüder ve Ayça Bingöl. Oyun tek perde ve 1 saat 10 dakika sürüyor.

        
             Oyunda bir adamın kadınlarla yaşadığı ilişkiler anlatılıyor. Oyunun ana konusu şu, Adam'ın hayatına giren kadınlar değişsede kadınlarla yaşadığı ilişkiler hep aynı oluyor. Burada da iki ayrı kadın var ama neredeyse konuşmalara varıncaya kadar her şey hemen hemen aynı.


               Oyuncuların hepsi çok iyiydi. Bu yüzden oyundan çok keyifli ayrıldım. Zaten bu kadrodan kötü bir oyunculukta beklenemez. Hepsi profesyonel ve hepsi çok iyi. Oyunda dekor ve ışıkta çok iyi kullanılmıştı. Dekoru çok beğendim,  sıcak ve güzel bir ev havası vardı. Ben oyunu beğendim, bir kere kadro müthiş! Sırf bu kadro için izlenemeye değer diyorum. İyi seyirler...

5 yorum:

melda dedi ki...

aa bunu izlemeyi isterim. Hem oyuncular çok iyi hem de adı Nehir :-)

Gül Akça dedi ki...

Sizin bu tiyatro takibinize bayılıyorum... ben tiyatroyu seviyorum ama çok izlemiyorum özellikle de son yıllarda :( sizin yazdıklarınıza baka baka başlayacağım sanırım, yani umarım:))

Derdest fikirler dedi ki...

Meldacığım mutlaka izlemelisin canım, oyunun içeriğinden değil adından dolayı diyorum :) Gül Hanım, ne kadar çok kişi tiyatro izlerse o kadar mutlu olurum. Hafta sonlarını iple çekiyorum gidip izlemek için.

Mai dedi ki...

Bu akşam çocuklarımla "Hıdrellez" isimli oyuna gidiyorum Şehir Tiyatrolarında..Tiyatroyu da seviyorum ,senin yorumlarını ve yeni fikirler edinmeyi de..teşekkürler :)

Derdest fikirler dedi ki...

Hıdırellez çok iyi bir oyundur memnun kalacağından eminim :)

Yorum Gönder