12 Kasım 2014 Çarşamba

Beden Yalan Söylemez



         Bugün size bir kişisel gelişim kitabının tanıtımını yapacağım. Kitabı geçen hafta arkadaşım Özlem tavsiye etti. Bana " mutlaka al ve oku" dediği için hiç vakit kaybetmeden siparişini verdim ve hemen okumaya başladım.

      Kitabın yazarı Yunan'lı bir osteopat ve kas-iskelet sistemi uzmanı. Bir nevi ağrı uzmanı. Ağrının bir haberci olduğunu ve vücudun mesajlarının mutlaka dinlenmesi gerektiğini söylüyor. Önerdiği yöntemle de vücudun üç haftada tüm kronik ağrılardan kurtulacağını söylüyor.

       Kitap genel olarak üç bölümden oluşuyor: Birinci bölümde, Pozitif Geri Bildirimin Gücü'nden bahsediyor. İkinci bölümde, Pozitif Geri Bildirim Programı'ndan bahsediyor ( kitabın en can alıcı bölümü burası). Üçüncü ve son olarak da Pozitif Geri Bildirim Araçları'ndan bahsediyor.

       Aslında kitap tamamen uygulamaya yönelik. Kendi üzerinizde adeta bir doktor gibi titizlikle çalışmanızı ve kendi kendinizin uzmanı olmanızı sağlıyor. Sabaha Övgü Ritüeli diye bir uygulaması var. Müthiş bir şey, hafta sonu uyguladım da gerçekten güne bomba gibi başlıyorsunuz.

   
               "Sen kendi kendinin uzmanı oldun mu?" diye sorabilirsiniz bana. Hayır olmadım çünkü kitapta önerilen pek çok şeyi yapmadım. Çok uzun uzun çalışma gerektiren yöntemlerdi vakit sıkıntısından dolayı yapamadım.  Ama eğer yapılırsa gerçekten iyi sonuçlar vereceğine inanıyorum.

         Şimdilik sadece kitabı baştan sona kadar okudum. Bunun sonucunda da kitabın ve yazarın iddiasını şöyle özetleyebilirim: "Kitabı uyguladığınızda sadece ağrılardan kurtulmayacaksınız. Aynı zamanda kilo sorununuzu da çözeceksiniz ve daha ışıl ışıl bir cilde, saçlara ve sağlığa kavuşacaksınız. Aynı zamanda hayata da daha pozitif bakacaksınız. Yani kısaca ışık saçacaksınız."
 
         Şu an okulda yoğun bir şekilde yazılılarla uğraşıyorum. Büyük olasılıkla hafta sonuna kadar da işim bitmiş olacak. İşte ondan sonra bende tek tek bu çizelgeleri hazırlayıp kendi kendimi inceleyeceğim. Söylediklerini elimden geldiğince uygulamaya çalışacağım. Bakalım bacak ağrılarımdan kurtulabilecek miyim? Ve ben de ışık saçabilecek miyim? Sonuçları buradan mutlaka paylaşacağım.

          

6 yorum:

Semihal Tüzüner dedi ki...

canım çok faydalı bir kitaptan bahsetmişsin.Her evin kütphanesinde olmalı bence ,bende alacağım.Bu gün çok başım ağrıyor.bence stresten ...İstanbul ' a alışamadım

Derdest fikirler dedi ki...

Canım mutlaka öneriyorum çünkü yazarın söylediklerinin üçte birinden daha azını yapıyorum ve o bile kendimi iyi hissetmemi sağlıyor. Bu arada geçmiş olsun hayatım.

bücürükveben dedi ki...

Kaç gündür ağrı çekiyorum ben :( 10 yıl oluyor başka bir şey için film çektirdiğimde boyun fıtığı başlangıcı var demişlerdi o mu nedir bilmiyorum, korkumdan doktora gitmiyorum ya boyun fıtığı derlerse diye:( kahretsin yaşlanınca her gün insanın bir yeri başlıyor:( hele hele kemik erimem var:( ay ben öleyim valla diyorum bazen artık:( ödüm kopuyor Allah elden ayaktan düşürmesin:( Bücürük'üme nasıl bakarım? Kitap için çok teşekkürler...

Derdest fikirler dedi ki...

Rica ederim. İyi okumalar dilerim. Okuduktan sonra düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Mesela ben yine Sabaha Övgü Ritüeli'ni uyguladım ( fakat sabah değil, okuldan geldikten sonra uyguladım ) yine kendimi çok iyi hissettim. Kitapta çeşitli egzersizler var bence onları uygulamadan önce mutlaka doktorunuza danışın çünkü egzersilerin pek çoğunda boyun hareketleri var. Sevgiler...

Özlem Mertler dedi ki...

Kitaptaki bilgiler, kişinin öz gelişimi, spiritüellik ve bizim ülkemizde de çok konuşulan 'Alkali Diyet' kitabının birleşimi sanki. Bu iki özellik benim için en çok sevdiklerimden. Adeta hayalimi aldım elime bu kitapla. O yüzden hemen herkese öneriyorum. Derdestfikirler önerime ilk hak verenlerden oldu ve adeta motivasyonumuz birbirimizi çoğaltı. Teşekkürler:)

fatma dedi ki...

Ben de listeme ekledim canım teşekkür ederim..

Yorum Gönder