9 Ekim 2014 Perşembe

Külkedisi Terapide


          Bu kitabı ne zaman aldığımı hiç hatırlamıyorum. Okuyunca niye aldığımıda anlayamadım. Hiç bana hitap etmeyen, her yönüyle benden ve benim yaşantımdan uzak bir kitap. Tüm bunlara rağmen okudum ve bitirdim kitabı.

         Kitabın yazarı Suzanne Harrill bir aile terapisti. Bu kitapta da Sinderalla'nın evlendikten on yıl sonraki halini ele almış, O'nun hayal kırıklıkları üzerinden bir kişisel gelişim kitabı hazırlamış.

          Masalsı bir dil kullandığı için herkesin kolayca okuyabileceği bir kitap olmuş.

            Eğer evliyseniz, "eşim eskisi gibi bana ilgi göstermiyor" diye sıkıntı yaşıyorsanız hatta eşinizden ve evliliğinizden dolayı depresyon yaşıyorsanız, bu kitabı size önerebilirim.
            

2 yorum:

Semihal Tüzüner dedi ki...

ilginç olmalı

öznur dedi ki...

merhaba kitabı bana satar mısınız

Yorum Gönder