29 Eylül 2014 Pazartesi

Moda Çay Bahçesi

         Moda Çay Bahçesi, bana her gittiğimde iyiki bu şehirde yaşıyorum dedirten bir yer. En olumsuz ruh halimde bile bana yaşama sevinci veren nadir yerlerden biri.


         Burada oturup saatlerce kitap okuyabilirim, eğer arkadaşımla gitmişsem saatlerce sohbet edebilirim. Normalde gittiğim mekanlarda çok uzun süre oturamam, sıkılırım. Sıkılmadan saatlerce oturabildiğim tek mekan burası.
      
        Günün her saatinde ayrı bir güzelliğe büründüğünü düşünüyorum. Sabahı ayrı güzel, akşamı ayrı güzel ve gecesi ayrı güzel. Tek tercih etmediğim zamanlar hafta sonları. O da kötü olduğundan dolayı değil, çok kalabalık olduğundan tercih etmiyorum. Sizde sakinliği tercih ediyorsanız hafta içi gündüz saatlerini tercih etmelisiniz.


1 yorum:

Semihal Tüzüner dedi ki...

İstanbul'u özledim.Öyle güzel anlatmışsın ki;canımcım

Yorum Gönder